Smiley Touch
De Smiley Touch van HappyOrNot: een makkelijke, effectieve en veilige manier om bezoekers, klanten en en bijvoorbeeld medewerkers feedback te laten geven. Met deze gebruiksvriendelijke tabletversie van de zuil verzamelt u op drie verschillende manieren feedback:
- Touch: Bezoekers klikken op het touchscreen dat voorzien is van een antibacteriële laag.
- Mobile: Bezoekers scannen de QR-code of weblink met hun smartphone.
- Touch-free: Bezoekers geven hun beoordeling door middel van het maken gebaren. Verwachte wereldwijde uitrol: voorjaar ’22.
Dankzij de geïntegreerde follow up-mogelijkheden en de optie om de bezoekers zelf een opmerking te laten schrijven, kunt u – naast de scores – ook concrete feedback verwachten. Zo verzamelt u op een laagdrempelige manier inhoudelijk sterke feedback waar u snel verbeteringen mee door kunt voeren.
Voordelen van de Smiley Touch
√ Adequate inzichten
Verkrijg diepgaande inzichten (vraag, follow-up en/of open feedback) om uw prestaties en klantervaring te verbeteren. De slimme software filtert onjuiste en foutieve input, waardoor u verzekerd bent van betrouwbare resultaten.
√ Een veilige en hygiënische methode
De feedbackpaal is voorzien antimicrobiële bescherming. Aanraken is zelfs niet per se nodig: denk aan inzet van de QR-code of weblink en/of het geven van feedback middels gebaren (beschikbaar vanaf voorjaar ’22).
√ Gebruiksklaar in enkele minuten
De Smiley Touch is snel te monteren en installeren, zonder gereedschap. Geen internetverbinding benodigd.
√ Rapportages
Interactief rapportagedashboard (24/7 bereikbaar). Ontvang of bekijk de rapportages via web of app, of ontvang ze automatisch via e-mail.
√ Personaliseren
Eigen huisstijl of geheel eigen design is mogelijk. Zo integreert u de paal volledig in uw eigen onderneming of ruimte.
Heeft u vragen over de Smiley Touch of bent u benieuwd naar andere mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan direct contact op.
Quick View laat in één oogopslag een samenvatting zien van de belangrijkste resultaten. Dit krijgt u in een dashboard te zien door middel van informatieve widgets. Door al deze data op één plek te zien, bespaart u tijd.
Om data uitgebreid te kunnen analyseren, zijn er uitgebreide Analytics-dashboards. Deze zijn meer op de lange-termijn gericht en geven u de mogelijkheid om de data specifiek (voor exacte tijden en locaties) te analyseren.
Volledig en op maat voor uw bedrijf
De Smiley Touch is gemakkelijk en aantrekkelijk voor uw klanten of werknemers om te gebruiken. De informatie wordt weergegeven in een taal naar keuze. Het systeem heeft tevens een ingebouwde bescherming tegen misbruik die overmatig gebruik van de knoppen filtert. Dit verhoogt de nauwkeurigheid van de gegevens die u ontvangt.
Smiley Touch varianten
De Smiley Touch is volledig aanpasbaar; u kunt de terminals aan de muur bevestigen, als table-top versie inzetten en natuurlijk op de klassieke paal plaatsen. Daarnaast biedt HappyOrNot de mogelijkheid voor custom-made branding.
De uitstraling van de terminal kan worden aangepast zodat deze aansluit op de omgeving; of dit nu een luchthaven, een ziekenhuis of bijvoorbeeld een winkel is. U kunt de terminal laten voorzien van uw eigen logo, dan wel uitgebreidere beeldmerken.
Voorkom misbruik
Om zo nauwkeurig mogelijke klantfeedback te verzamelen, beschikt de Smiley Touch over ingebouwde software die het overmatig indrukken van knoppen filtert. Zo bent u verzekerd van nauwkeurige en betrouwbare data.
Rapportage
De klantfeedback die door de HappyOrNot Smiley Touch wordt verzameld kan op verschillende manieren worden geraadpleegd en gedeeld. U heeft 24/7 toegang tot de resultaten via het online dashboard van HappyOrNot en via de smartphone-app. In het webportaal zijn de resultaten direct inzichtelijk op verschillende wijzen. Zo is er de Quick View; zoals de naam al doet vermoeden, een snel overzicht van de belangrijkste resultaten. Deze worden gepresenteerd via eenvoudige en informatieve KPI’s. Zo heeft u in één oogopslag de informatie die u zoekt.
De tweede rapportagevorm is het gedetailleerde overzicht. Hier kunt u onder andere langetermijn-trends analyseren om zo de verbeter- en/of knelpunten te vinden.
Bovendien is er een Click & Share-mogelijkheid waarmee u de resultaten online kunt delen. De gegevens kunt u daarnaast ook exporteren naar Excel, PowerPoint of PDF.
Web- en e-mailrapportages
U ontvangt samenvattingen van de resultaten per mail in een frequentie die u wenst. In de samenvattingen vindt u onder andere informatie over de locatie en tijd van de gegeven feedback. Daarnaast ontvangt u ook een beknopte samenvatting die u eenvoudig intern deelt om de resultaten te evalueren en verbeterpunten bespreekbaar te maken, bijvoorbeeld tijdens een teamoverleg.
Vragen over de Smiley Touch? Neem contact met ons op
Bent u benieuwd hoe de Smiley Touch bijdraagt aan het verkrijgen van inzicht in klantervaringen en het verbeteren van de service richting uw klanten en bezoekers? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via +31 (0)30 2682957 of vul onderstaand contactformulier in. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en voorzien u graag van deskundig advies op maat.
"*" geeft vereiste velden aan