Over Bee-Line B.V.

Bee-Line B.V. is in 2007 opgericht. De basis van de onderneming is vanuit eigen professie ontstaan. Bee-Line constateerde de noodzaak voor – en de behoefte aan – innovatieve tools die voor elke onderneming ondersteuning bieden op het gebied van klanttevredenheid, productiviteit en omzet. De oprichters, beiden jarenlang werkzaam binnen de hospitality & foodservice industrie (zowel nationaal als internationaal), hebben de krachten gebundeld en zijn Bee-Line gestart door middel van het aanbieden van draadloze Kelner oproepsystemen.

Al snel bleek de wens tot een optimale samenvloeiing van vraag en aanbod niet alleen binnen de full-service horeca te spelen. Ook restauratieve bedrijven met counterconcepten kwamen met de vraag een gepaste manier te ontwikkelen om hun gasten op te roepen wanneer de bestelling gereed was. Het Gast Oproepsysteem is het perfecte antwoord hierop gebleken. Na verloop van tijd konden ook de bedrijfstakken Zorg, Beveiliging en Retail rekenen op de inmiddels ruimschoots bewezen en betrouwbare oproepsystemen van Bee-Line. Denk hierbij aan patiënt oproepsystemen en calamiteiten oproepsystemen.

Daar is het niet bij gebleven. Het onderscheidend vermogen en gedegen reputatie van Bee-Line B.V. heeft geresulteerd in samenwerking met Happy-Or-Not klanttevredenheid monitor services. Hierbij wordt uw onderneming in staat gesteld klant- en medewerkerwaarderingen per vestiging 24/7 in kaart te brengen en dit direct te kunnen analyseren en optimaliseren. Een innovatief en technisch hoogstaand instrument, waarmee u de resultaten van uw onderneming op eenvoudige wijze aanzienlijk kunt versterken.

Wij kijken er naar uit om ook u van dienst te mogen zijn.